Overslaan en naar de inhoud gaan

Unicef en rapper Akwasi roepen op om dekens te doneren

De wintercampagne heet 'meer dan een deken'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de nieuwe campagne van Unicef (bureau: Boomerang Agency) roept de hulporganisatie op om Syrische kinderne te helpen met dekens. Wie doneert, geeft een deken aan de kinderen.

related partner content for mobile comes here

'Een deken is meer dan warmte'


De tv-commercial is ingesproken door rapper Akwasi. Rico de Lange, creative director Boomerang Agency, legt uit wat de boodschap is: ‘Voor ons is de warmte en geborgenheid die een deken geeft heel vanzelfsprekend. Voor Syrische kinderen is een deken veel meer van dat. Door dat contrast uit te vergroten, vragen we mensen stil te staan bij het lot van deze kwetsbare kinderen.’

De tv-commercial is ingesproken door rapper Akwasi. Rico de Lange, creative director Boomerang Agency, legt uit wat de boodschap is: ‘Voor ons is de warmte en geborgenheid die een deken geeft heel vanzelfsprekend. Voor Syrische kinderen is een deken veel meer van dat. Door dat contrast uit te vergroten, vragen we mensen stil te staan bij het lot van deze kwetsbare kinderen.’

Boomerang Agency is verantwoordelijk voor het concept en de doorvertaling naar media waaronder televisie, radio en social media.

Credits:
Verantwoordelijk bij klant: Angela Baas, Martine Dekker
Concept: Robbert Maruanaija, Rico de Lange, Marco van Houwelingen, Ashleigh Brennan
Strategie: Ronald de Vreede, Lara Mikocki
Regie: Eldin Fetahovic, Robbert Maruanaija
Executive producer: Fikret Fetahovic
Camera: Bart Hol, Olaf van Dam
Gaffer: Paul Roelofse
Best-boy: Age van der Kuip, Michiel Kingma
Styling: Fleur van Ledden Hulsebosch
Visagie: Michela di Simone
Producer: Milou van den Bosch
Editors: Shebanjah Klaasen, Merel van der Putten, Steven Kuijs
Sound Post: Soundsright
Account Manager: Milo Duyff

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in