Overslaan en naar de inhoud gaan

T-Mobile en War Child verlengen samenwerking

T-Mobile gaat War Child nog eens drie jaar ondersteunen als communicatiepartner.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het telecombedrijf biedt een jaarlijkse financiële bijdrage, menskracht en faciliteiten op communicatiegebied waaronder mobiele telecom en de inzet van het callcenter. Directeur klantenservice Alexander Hamel van T-Mobile noemt de samenwerking een groot succes. Ondersteuning van War Child past precies bij de rol die wij als bedrijf willen spelen in de maatschappij. Onze medewerkers zijn zelfs zo begaan met War Child dat zij uit eigen beweging spontane acties organiseren.'

related partner content for mobile comes here

Volgens directeur War Child Mark Vogt gaat het bij de samenwerking niet alleen om geld, maar 'juist ook om het vergroten van de betrokkenheid van mensen bij de problematiek van kinderen in oorlogsgebieden'. 'Zo voorziet T-Mobile ons niet alleen van producten en diensten die ons werk in Nederland en in het veld mogelijk maken. Ook de enorme inzet van haar werknemers, vrijwillig, is van onschatbare waarde voor ons.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in