Nieuwe lay-out Metro
De Spanjaard Al Triviño heeft de nieuwe lay-out ontworpen. Deze vormgeving wordt de komende tijd wereldwijd uitgerold bij alle Metro-edities. Al Triviño ontwierp eerder The Sunday Times en de weekend editie van The New York Post.
Het nieuwe ontwerp moet Metro 'meer karakter en een dynamischer uitstraling' geven. De krant bestaat uit vier delen: de nieuwskrant, entertainment, + (special interest) en sport. Meer dan 70 pct van de artikelen zijn nu afkomstig van de eigen redactie.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaHoofdredacteur Robert van Brandwijk van Metro: 'Dit is een grotere verandering dan een standaard redesign, en maakt onderdeel uit van het transformeren van de krant zelf. Kleuren, lay out en lettertype zijn geheel vernieuwd. Zelfs de plek van ons logo op de voorpagina is veranderd. We hebben de ambitie om de kwaliteit van Metro te verbeteren.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid