Publieke zenders in week 16 op 35,7 pct
De drie publieke zenders hadden in week 16 samen een marktaandeel van 35,7 pct (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vier zenders van RTL Nederland hadden 31,2 pct (+2,4) en de drie zenders van SBS Broadcasting behaalden een aandeel van 19,0 pct. Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 19,9 pct (-2,1 in vergelijking met week 15), terwijl het aandeel van RTL 4 op 17,4 pct (-0,3) uitkwam. SBS 6 ging van 11,8 pct naar 10,5.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
RTL 7 had de afgelopen week een hoger marktaandeel (6,8 pct) dankzij de eerste wedstrijd van de finale van de KNVB beker tussen Ajax en Feyenoord (2-0). Er keken gisteravond 2.588.000 mensen naar en daarmee staat de wedstrijd eerste in de kijkcijferranglijst. Het NOS Journaal van gisteravond was met ruim 2,4 miljoen kijkers tweede.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid