Overslaan en naar de inhoud gaan

P&G belooft creativiteit

Procter & Gamble gaat het over een andere boeg gooien met meer creatieve reclame. Sterker nog: het concern wil er volgend jaar staan in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat bleek tijdens een bijeenkomst van P&G op het International Advertising Festival in Cannes. Wereldwijde marketingbaas James R Stengel stuurde twintig internationale marketeers naar Cannes om daar te observeren en terug te komen met een actieplan. Stengel: ‘We komen er niet zonder grote veranderingen. Er komt op elk merk een eindverantwoordelijke die het publiek zal vragen “Wilt u deze commercial nog een keer zien?”, verklaarde hij op een bijeenkomst voorafgaande aan de Film Leeuwen-ceremonie.

related partner content for mobile comes here

De delegatie was onder de indruk van de ambiance in Cannes en verklaarde strijdbaar dat P&G er in 2004 ook bij wil zijn met zijn commercials (Bron: WARC World Advertising & Marketing News).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in