Van Bommel struikelt over logo Victoria Beckham


Volgens de Brabantse onderneming, die al meerdan 250 jaar bestaat, lijkt het nieuwe beeldmerk van 'Posh Spice' te veel op dat van de eigenklassieke schoenen.
Moody Productions, het Londense bedrijf van Victoria, vroeg op 7 april dit jaar eenmerkregistratie aan voor het woordmerk VB (Victoria Beckham) voor luxe waren als parfums,cd's, juwelen, kleding en schoenen. Van Bommel heeft met het merkenbureau Novagraaf bezwaar gemaakt tegen het gebruik van het logo op schoenen en kleding. Bedrijven hadden drie maanden om te reageren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVolgens Van Bommel vertoont Beckhams logo te veel gelijkenissen met dat van deschoenenfabrikant. Van Bommel zegt al jaren eigenaar te zijn van het beeldmerk. De koperenVB-tjes aan de zijkant van zijn klassieke schoenen zijn zelfs een gewild statussymbool, verklaarde de onderneming woensdag.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid