Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Bommel struikelt over logo Victoria Beckham

Schoenenfabrikant Van Bommel probeert te voorkomen dat Victoria Beckham aan de haal gaat met zijn logo.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de Brabantse onderneming, die al meerdan 250 jaar bestaat, lijkt het nieuwe beeldmerk van 'Posh Spice' te veel op dat van de eigenklassieke schoenen.

related partner content for mobile comes here

Moody Productions, het Londense bedrijf van Victoria, vroeg op 7 april dit jaar eenmerkregistratie aan voor het woordmerk VB (Victoria Beckham) voor luxe waren als parfums,cd's, juwelen, kleding en schoenen. Van Bommel heeft met het merkenbureau Novagraaf bezwaar gemaakt tegen het gebruik van het logo op schoenen en kleding. Bedrijven hadden drie maanden om te reageren.

Volgens Van Bommel vertoont Beckhams logo te veel gelijkenissen met dat van deschoenenfabrikant. Van Bommel zegt al jaren eigenaar te zijn van het beeldmerk. De koperenVB-tjes aan de zijkant van zijn klassieke schoenen zijn zelfs een gewild statussymbool, verklaarde de onderneming woensdag.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in