Nu ook Body+Mind Man
Body+Mind Media komt medio januari 2005 met het magazine Body+Mind Man. Daarmee betreedt de uitgever nu ook het mannenbladensegment.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Daarnaast continueert Body+Mind ook de huidige uitgave, gericht op jonge actieve vrouwen. Beide Magazines verschijnen volgend jaar twaalf maal. Daarnaast verschijnt net voor de zomer van beide titels een ‘beach special’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Voor directeur Rob Zomer is de mannentitel een welkome aanvulling op het totaalconcept binnen de sportcentra. ‘We zien steeds meer jonge, actieve mannen de centra betreden. De verdeling wordt steeds meer 50-50. We liepen eigenlijk een beetje mank met alleen een vrouwentitel.’
Body+Mind Media richt zich als multimediaconcept op ruim 1,4 miljoen consumenten die regelmatig een fitness- en/of healthcentrum bezoeken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid