
Magic FM richt zich met het format “nonstop rhythmic pop” voornamelijk op vrouwen in de leeftijdsgroep van 20 tot en met 34 jaar en is hiermee complementair aan de CRN-zenders Wild FM, Fresh FM en CITY FM.
Het laatste jaar is het marktaandeel van CRN in de doelgroep 20-34 jaar in het gebied Nielsen 1 (de drie grootste steden van Nederland) sterk gestegen (van 3,5 naar 9 procent). Daar verliest vooral Radio 3FM luisteraars, aldus CRN. Het aandeel van de publieke jongerenzender daalde van 9,5 naar 6,4 procent.
Vacatures
Communicatieadviseur
StadlanderProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVOnline Advertising Consultant (NL)
VONQJan Lagrouw, algemeen directeur CRN: ‘Als je in de drie grootste steden van het land het ooit zo machtige Radio 3FM vrolijk fluitend voorbij fietst is, dat een soort David tegen Goliath gevoel. Het onderschrijft de kwaliteit van ons zenderpakket.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee