
Nokia werkt voor deze tour en alle activiteiten ervan in België samen met experience marketingbureau Navajo/BBDO en in Nederland met een bureaucombinatie bestaande uit Alpha69, Mountview en two_degrees. De keuze van de bureau's kwam er na een uitgebreide pitch, begeleid door Encuentro.
Het Finse bedrijf zet een 'Silence Booth' neer: een doorzichtige en geluidsdichte box, ideaal om even bij te komen van al het festivalgeweld of om gewoon in alle rust een telefoontje te plegen en toch tussen iedereen op het festivalterrein te staan.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensNokia's SMS festival game geeft jongeren de kans om in contact te komen met elkaar. Door bij de Nokia stand een nickname en persoonlijke boodschap door te geven, krijgen bezoekers stickers met daarop deze nickname en boodschap. De ontvanger kan zelf bepalen of hij of zij hierop wil reageren.
Voor de realisatie van het concept werkt Nokia onder andere samen met Clear Channel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee