Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bestuur en thema JongeHonden

Met een nieuw bestuur en thema luidt JongeHonden het reclamejaar in.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het thema 'Now back to the future!' is volgens het -bestuur, bestaande uit Anita Hammer, Yona Hummels, Roland van der Hoofd, Marieke Bouwman, Daniel Samama, Joppe Andriessen en Laurine Verweyen, 'een stevig statement naar zowel de junior creatieven als de bureauwereld'.
Het bestuur legt uit: 'We snappen heus dat veel bureaus in zwaar weer verkeren. Maar als de nieuwe generatie creatie, the future, er overal als eerste wordt uitgeknikkerd, waar staan we dan over vijf jaar?' Ook voor deze nieuwe generatie geldt: 'blik op vooruit en knallen'.
Ook dit jaar zijn er weer pitches, workshops en andere activiteiten. Zo werd afgelopen donderdag 24 september de uitslag van de eerste pitch van het jaar bekendgemaakt, die JongeHonden in samenwerking met War Child en IAB organiseerde. De winnaars van deze pitch bemachtigden hiermee de eerste twee tickets voor de busreis naar het International Advertising Festival du Cannes, dat de stichting jaarlijks met een afvaardiging van 40 pitchwinnaars bezoekt.

related partner content for mobile comes here

De Stichting JongeHonden helpt junior creatieven bij hun start in reclameland. Sinds de oprichting in 1992 is de stichting flink gegroeid en momenteel telt zij een slordige 3000 leden, waarvan 350 actief. Naast 8 pitches per jaar organiseert JongeHonden workshops, portfolio-avonden, speeddates tussen Jr. Copywriters en Jr. Artdirectors en een reis naar het internationale reclamefestival in Cannes. In Cannes krijgen 40 junior creatieven de kans het beste werk ter wereld te bekijken en met een flinke portie inspiratie terug naar Nederland te keren. Alle zeven bestuursleden zijn werkzaam bij een reclamebureau en vervullen deze bestuurstaak naast hun dagelijkse werkzaamheden op hun bureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in