Overslaan en naar de inhoud gaan

Mark Termeer managing director IEX

Hij moet het bedrijf dat gespecialiseerd is in online beleggingsinformatie in Nederland en België versterken en uitbreiden.
Mark Termeer
Mark Termeer

Mark Termeer (52) is per 1 september managing director van IEX. Hij geeft vanaf die datum leiding aan de IEX organisatie en heeft als missie de positie van het bedrijf dat gespecialiseerd is in online beleggingsinformatie in Nederland en België te versterken en uit te breiden. 

related partner content for mobile comes here

De groeiambitie van IEX is uitbreiding van de contentdiensten en media-exploitatie en ontwikkeling en aanbieden van (onder meer financiële) diensten en producten aan de IEX community.

Termeer heeft jarenlange ervaring in de mediasector, onder meer in directiefuncties bij Sijthoff Media en DPG Media. IEX meldt: 'Hij heeft veel relevante ervaring op het gebied van transformatie van media naar online en de bouw van online communities.'

Termeer volgt Peter van Sommeren op, die zestien jaar werkzaam was bij IEX, waarvan de laatste veertien jaar als directeur. Van Sommeren blijft wel als niet-uitvoerend bestuurder in de board van IEX Group. Die bestaat verder uit Joost Rietvelt, Gerben Hettinga en Peter Paul de Vries (voorzitter). 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in