Overslaan en naar de inhoud gaan

Joost Verhoeven en Klaas Weima treden toe tot bestuur Swocc

Beiden zijn al goede bekenden van Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (Swocc).
Verhoeven (links) en Weima
Verhoeven (links) en Weima
Verhoeven (links) en Weima
Verhoeven (links) en Weima

Joost Verhoeven (Universiteit Tilburg) en Klaas Weima (Energize) zijn deze zoemer toegetreden toe tot het bestuur van Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (Swocc).

related partner content for mobile comes here

Verhoeven en Weima

Joost Verhoeven is assistant professor aan de Universiteit Tilburg aan de afdeling Communication and Cognition. Hij publiceerde eerder al verschillende Swocc-publicaties, namelijk publicatie 60 over medewerkers als merkambassadeurs op sociale media, publicatie 64 over de relatie tussen merk- en werkwaarden en publicatie 78 ‘Hoe Medewerkers Merken Maken’.

Klaas Weima is oprichter en managing director bij Energize en CMOtalk. Ook hij was geen onbekende bij Swocc. Swocc organiseerde in 2020 samen met Weima de online masterclass ‘Verdiende Aandacht’

Het volledige Swocc-bestuur bestaat nu uit: Mary Hoogerbrugge, Martin Kersbergen, Marjolijn Antheunis, Klaas Weima, Joost Verhoeven, Esther Overmars en Andy Santegoeds.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in