Overslaan en naar de inhoud gaan

Jacques Kuyf treedt aan als voorzitter Nationaal Media Onderzoek

Ervaren bestuurder treedt aan nu NMO op bestuurlijk en politiek vlak knopen moet doorhakken op weg naar een crossmediaal bereiksonderzoek.
Jacques Kuyf
Jacques Kuyf
Jacques Kuyf
Jacques Kuyf

Jacques Kuyf is de nieuwe voorzitter van Nationaal Media Onderzoek. Het NMO-bestuur is nu met de aanstelling van Kuyf op volle sterkte.

related partner content for mobile comes here

Kuyf brengt als bestuurder de nodige ervaring en een groot netwerk binnen en buiten de mediawereld met zich mee. Hij is naast preses van het NMO voorzitter van de raad van commissarissen van het ANP en voorzitter van het bestuur van de Stichting Reclame Code.

Grote ambities

In het verleden werkte Kuyf bij een groot aantal mediabedrijven en reclamebureaus.Hij was onder meer ceo van FHV/BBDO en FD Mediagroep en was voorzitter van NDP Nieuwsmedia. Ook bekleedde functies als voorzitter of lid bij tal van raden van commissarissen of -advies .

Jacques Kuyf treedt aan nu het NMO een belangrijk deel van zijn verschillende onderzoeken heeft gelanceerd. Inmiddels levert het de luistercijfers, kijkcijfers en het online bereik van sites.

Kuyf: ‘Het Nationaal Media Onderzoek is uniek in de wereld en de ambities zijn groot. De verschillende bereiksonderzoeken zijn in de afgelopen periode vernieuwd en verbeterd. Nu is het zaak om één cross-mediale dataset te creëren, waarbij naast technische uitdagingen ook op bestuurlijk en politiek vlak knopen moeten worden doorgehakt.’

Naast de aangetreden Jacques Kuyf bestaat het NMO-bestuur uit de volgende personen:

             Rien van Beemen - MMA en NDP Nieuwsmedia

             Charelle Akihary-Lammers - NPO

             Lauren van der Heijden - Vinex

             Joris van der Pol - Audify

             Ton Rozenstraten - Screenforce

             Maiko Valentijn - PMA

             Thijs Muller - PMA

             Harry Dekker - bvA

             Mariëlle Slenders - bvA

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in