Overslaan en naar de inhoud gaan

ING start ondernemen campagne

ING richt zich vanaf vandaag met een campagne op ondernemend Nederland: ‘Oranje is kansen zien’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doel van de campagne is om Nederland, haar inwoners, bedrijven en instellingen te laten zien dat de ING een betrokken bank is, die haar zakelijke klanten kansen wil tonen en hen wil helpen ambities te realiseren.

related partner content for mobile comes here

Sector- en regioanalyses wijzen ondernemers op de trends in hun sector en op nieuwe kansen. Ook staat de ING in de campagne stil bij de Bedrijfsscan, waarmee de ondernemer inzicht krijgt in de eigen financiële mogelijkheden. Ook tijdens het evenement De Week van de Ondernemer (8 tot en met 11 april in de Jaarbeurs), waarvan ING hoofdsponsor is, staat het motto ‘Kansen zien’ centraal.

'Oranje is kansen zien. Oranje is ING.'

De televisie-commercial toont verschillende voorbeelden van concrete kansen voor ondernemers in Nederland. Deze kansen worden gevisualiseerd door een oranje pijl. Kansen op de Maasvlakte, kansen op het vlak van afvalverwerking en duurzaamheid, kansen voor webshops, in de gamingindustrie enzovoort. Tijdens de campagneperiode zal ING elke dag via Twitter een kans delen en op de LinkedIn groep ING voor Ondernemers zal elke week een kans bediscussieerd worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in