Overslaan en naar de inhoud gaan

SXSW Update #1: van Startups, Big Data & Gamification naar Social TV

SXSW is in volle gang. Vanaf moment één merk je dat gelijk: in de stad Austin neemt de drukte toe, maar ook rondom de hotels en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Startup Crawl
Voor de officiële start van SXSW Interactive opent een groot aantal startups in Austin hun deur voor de ‘SXSW Startup Crawl‘. Een leuk initiatief waarbij we toeren langs een 60-tal tech startups. Wij interviewde de startups , en .

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Mass Relevance verbindt merken en mensen on the spot door middel van social media. TabbedOut gebruikers kunnen met de app een rekening aanmaken, deze inzien en eenvoudig betalen via de mobiele telefoon wanneer zij vertrekken. En Icon.me is jouw nieuwe online business card op basis van je sociale feeds van LinkedIn en Twitter. meer over deze startups.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Big Data & Gamification: Value to the enterprise
Neem de ontwikkelingen Big Data en Gamification bij elkaar en combineer ze. Wat voor mogelijkheden creëert dat voor het bedrijfsleven? Een interessant voorbeeld is 'reversed engineering'. Door inzicht in carrièrepaden en te kijken naar topposities kan je mensen adviseren om hun droombaan te realiseren: wat is de ideale volgende stap in hun carrière? Deze interessante paneldiscussie werd o.a. geleid door Jeremiah Owjang van de Altimeter Group.

The Consumerization of Revolutions
De opmerkelijke Seth Priebatsch was ook weer aanwezig bij deze editie van SXSW. De 25-jarige Priebatsch scoorde hoge ogen met SCVNGR. In 2011 creëerde de beste man Levelup: een app waarmee consumenten via een QR code kunnen betalen bij winkels en restaurants. Priebatsch vertelde dat de wereld zijn problemen niet kan oplossen met de huidige middelen. Hij ziet een aantal oude infrastructuren die momenteel aan het veranderen zijn.

How Twitter has Changed the way we watch TV
De komst van social media heeft onze mediaconsumptie enorm veranderd. Denk aan nieuws verspreiding. Of wat dacht je van de traditionele televisie? Twitter neemt by far de lead in dit fenomeen genaamd Social TV. Jenn Deering Davis, co-founder van Union Metrics sprak over Social TV en de verschillende strategieën. over de rol die Twitter heeft in Social TV.

Deze post is geschreven door 3sixtyfive in samenwerking met Adformatie. Voor een complete live-stream vanuit South By Southwest zie: of praat mee via Twitter !

Lees ook:
SXSW Update :
SXSW Update :
SXSW Update :
SXSW Update :
SXSW Update :

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in