Herrie rond campagne Six Feet Under
In Groot-Brittannië is beroering ontstaan over reclame voor de Amerikaanse serie Six Feet Under. Er kwamen volgens de Britse media meer…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zwartgallige comedyserie Six Feet Under gaat over een begrafenisonderneming in Californië. De serie wordt in Groot-Brittannië uitgezonden door de commerciële zender Channel 4. Die adverteert ermee door onder meer balsemlotion aan te prijzen met de tekst 'skin to die for' (een huid om voor te sterven). Ook werd reclame gemaakt voor een middel om wonden te vullen en voor de begrafenisonderneming Fisher and Sons, die alleen in Six Feet Under bestaat.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Een woordvoerder van Channel 4 zei tegen de Britse omroep BBC dat het duidelijk om een grap gaat, gezien het onwerkelijke karakter van de campagne. Maar volgens de reclamecommissie raken de Britten eerder verward dan dat ze erom moeten lachen (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid