Overslaan en naar de inhoud gaan

Guido den Aantrekker creative director entertainment magazines DPG Media

Hij wordt creatief verantwoordelijk voor entertainmenttitels op de Nederlandse en Belgische markt.
Guido den Aantrekker
Guido den Aantrekker

DPG Media heeft Guido den Aantrekker per 1 februari 2021 benoemd tot creative director entertainment magazines, voor zowel de Nederlandse als Belgische markt. De uitgever wil de positie van de magazinemerken Story, Veronica Magazine, TotaalTV en Superguide in Nederland en onder meer Dag Allemaal, Story, Primo, TeVe Blad en TV Familie in België versterken met deze benoeming. 

related partner content for mobile comes here

Den Aantrekker wordt in Nederland inhoudelijk eindverantwoordelijk voor deze merken. In België wordt hij sparringpartner voor An Meskens, hoofdredacteur Showbizz en Magazines. Hij rapporteert aan Joyce Nieuwenhuijs, directeur Magazines in Nederland. Hij gaat samen met de hoofdredacteuren werken aan de verdere ontwikkeling van deze merken.

Den Aantrekker is nu hoofdredacteur van Story en blijft daar ook verantwoordelijk voor in zijn nieuwe functie.

Debby Nobel en Gijsbert de Fokkert blijven verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie voor respectievelijk Veronica Magazine, Superguide en TotaalTV.

Den Aantrekker is sinds 2017 hoofdredacteur van Story. Ook is hij in Nederland vaste entertainmentdeskundige in het SBS6-programma Shownieuws. Daarvoor was hij zelfstandig journalist en mediastrateeg voor onder meer Sanoma, TMG en Dirk van den Broek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in