Overslaan en naar de inhoud gaan

Arthur Herpel naar PHD als head of creativity & marketing

Mediabureau gaat zich meer toeleggen op creativiteit en de meerwaarde die dit oplevert voor opdrachtgevers.
Arthur Herpel
Arthur Herpel

PHD, onderdeel van Omnicom Media Group, heeft Arthur Herpel aangesteld als head of creativity & marketing. Met zijn benoeming richt het mediabureau zich naast strategie op creativiteit en de meerwaarde die dit oplevert voor opdrachtgevers. Ook gaat Herpel zich toeleggen op het scherper uitdragen van de propositie en het verhaal van PHD. 

related partner content for mobile comes here

Herpel werkte hiervoor bij Talpa Network waar hij als VP Creative werkte en in juli vertrok

Denise Huisman, managing director PHD Nederland: 'Met PHD hebben we het afgelopen jaar wederom een enorme groei doorgemaakt en werken we met het hele team hard aan het realiseren van onze visie om het meest strategische en creatief georiënteerde mediabureau te zijn. En juist als het goed gaat moet je kijken wat er beter kan. Met Arthur halen we een ervaren kracht binnen die bij creatieve- en mediabureaus zijn sporen heeft verdiend.'

Herpel: 'PHD is een enorm charmante club met veel ambitie. En deze ambitie ligt precies op het snijvlak van media en creativiteit waar ik me graag begeef. Daarnaast kijk ik enorm uit om het bureau scherp in de markt te zetten. Zowel het verhaal als het product.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in