Overslaan en naar de inhoud gaan

Tijmen Bos versterkt commercieel team Tig Sports

De focus van Bos en zijn commerciële team moet in de komende jaren op de grote zeilevenementen liggen.
Tijmen Bos versterkt commercieel team Tig Sports
Tijmen Bos versterkt commercieel team Tig Sports
Tijmen Bos versterkt commercieel team Tig Sports
Tijmen Bos versterkt commercieel team Tig Sports

Tijmen Bos (51) is toegetreden tot het commerciële team van TIG Sports. Bos krijgt in die rol de verantwoordelijk voor de grote partnerships van alle sportevenementen van Tig Sports. De focus van Bos en zijn commerciële team moet in de komende jaren op de grote zeilevenementen, zoals The Ocean Race en het WK Zeilen die in 2023 Den Haag komen te liggen. Bos vervult zijn nieuwe werkzaamheden naast zijn functie als commercieel directeur Formule 1 Heineken Dutch Grand Prix. Ook nieuw in het salesteam is Marijn van den Bent (25). 

related partner content for mobile comes here

Hoofd commercie

Bos was in het verleden werkzaam in verschillende directierollen bij de FD Mediagroep, Telegraaf Media Groep, Sky Radio Groep en Talpa Radio. In 2019 stapte hij over naar de sportwereld. Zijn debuut in de sport was als hoofd commercie van de F1 Heineken Dutch Grand Prix. 

De jonge Van den Bent gaat aan de slag als sales executive in het team van Bos. Haar focus moet komen te liggen op het sluiten van commerciële partnerships en de sales van pakketten binnen meerdere Tig Sports events zoals Dutch Grand Prix, KLM Open en het WK Zeilen.  

Lees ook: Tijmen Bos commercieel directeur Formule 1 Heineken Dutch Grand Prix

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in