Overslaan en naar de inhoud gaan

Coen Dieckman (Swapfiets) en Roy van Rijn (VICE) naar GoSpooky

Coen Dieckman wordt operations director en Roy van Rijn finance director.
GoSpooky
Roy van Rijn (links) en Coen Dieckman aan de slag bij GoSpooky.
GoSpooky
Roy van Rijn (links) en Coen Dieckman aan de slag bij GoSpooky.

Social first marketing bureau GoSpooky heeft haar team uitgebreid met Coen Dieckman als operations director en Roy van Rijn als finance director. Beide functies moeten de ambitieuze groeiplannen van het bureau gaan faciliteren.

related partner content for mobile comes here

Coen Dieckman werkte voorheen als global head of retail bij Swapfiets, waar hij bijdroeg aan de groei van het bedrijf van 8 naar 1200 mensen. In zijn nieuwe rol zal Dieckman zich voornamelijk focussen op het verder professionaliseren en schaalbaar maken van de processen binnen GoSpooky. Roy van Rijn was eerder werkzaam bij VICE Media Group waar hij als financieel directeur verantwoordelijk was voor de Noord-Europa.

Groei

'Beide mannen brengen een hoop kennis en ervaring mee die goed passen bij onze internationale ambities', zegt Liam Tjoa, oprichter van GoSpooky. 'Met ons groeiende klantenportfolio en een team van meer dan 50 collega’s, is het van essentieel belang dat we op een toekomstbestendige manier opereren en dat de groei in goede banen wordt geleid.' 

Coen Dieckman: 'GoSpooky heeft als bureau de snelheid, flexibiliteit en mogelijkheden om zichzelf te blijven ontwikkelen en uit te vinden. De potentie is er om het grootste en meest invloedrijke social bureau ter wereld te worden en ik kijk er naar uit om daaraan bij te dragen.' Roy van Rijn sluit zich daarbij aan. 'Na 10 jaar in de corporate wereld heb ik heel veel zin om aan de slag te gaan bij zo’n jong, dynamisch en energiek bedrijf als GoSpooky.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in