Overslaan en naar de inhoud gaan

Denham brengt het levensverhaal van zijn jeans in beeld

Het spijkerbroekmerk presenteert de nieuwe denim-collectie met een verhalende fotoreeks.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne &;From Virgin to Vintage&; focust zich op de transformatie van de pure, onbewerkte spijkerbroek naar de getekende &;blue denim&; met een eigen verhaal. werkte voor de campagne samen met de Nederlandse fotograaf Marc Haers. Haers focust zich in de reeks op enkele symbolen die een bepaalde fase van de jeans verbeelden.

related partner content for mobile comes here

Blauwe handen
Zo verbeelden de blauwe handen de toewijding en passie van oprichter Jason Denham, die sinds de oprichting dicht bij het productieproces wilde blijven staan. De ladder staat tegelijk symbool voor de bescheiden aftakeling en groeiende symbolische waarde van de denim.

Andere elementen die een prominente rol hebben gekregen in de campagne zijn: the talisman (universeel symbool voor focus, toewijding en de connectie met iets buiten jezelf), stil water (symbolische bron van reflectie en gevierd vanwege de kalme en meditatieve kwaliteit) en regen (symboliseert verschoning, vernieuwing en wedergeboorte).

het Nederlandse jeansmerk een vervolg op de merkfilm &;Denham Psycho&;, genaamd &;The Jeanmaker&;.

Credits:
Fotografie: Marc Haers
Concept: Denham & Marc Haers
Styling: Jos van Heel

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in