Overslaan en naar de inhoud gaan

7 vragen aan Joram ten Ham

Ten Ham (28) stapte over naar Rhinofly als senior online marketeer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Waarom stapte je over van Solvari naar Rhinofly? ‘Rhinofly staat aan de vooravond van een grote verandering. Het type werk verschuift van technologisch complexe platformen naar awardwinnende toepassingen voor web, mobile & installaties. Daardoor bruist het er van de energie. Aan die verandering wil ik graag een bijdrage leveren.’

related partner content for mobile comes here

Wat trok je het meest aan in deze baan? ‘Er wordt bij Rhinofly veel geëxperimenteerd om te ontdekken hoe de wereld er straks uit gaat zien. Die blik op de toekomst en de doorvertaling naar werk voor opdrachtgevers is erg aantrekkelijk.’

Wat vind jij op dit moment een belangrijke ontwikkeling in jouw vakgebied? ‘De customer journey gaat tegenwoordig veel breder dan alleen maar wat je op je scherm ziet. Dat is interessant, want mediagebruik is meer versplinterd dan ooit. Dat meetbaar maken door onderlinge verbanden bloot te leggen is erg belangrijk om waarde toe te kennen aan verschillende interacties.’

Wat is jouw expertise? ‘In mijn rol maak ik beslissingstrajecten inzichtelijk. Ik ga op zoek naar de reden waarom mensen bepaalde keuzes maken.’

Wat is jouw geheim tot succes? ‘Nieuwsgierigheid is een belangrijke brandstof om te leren wat consumenten drijft. Zeker in de veranderlijke wereld van vandaag zorgt mijn ontdekkingsdrift ervoor dat ik altijd op de hoogte ben van nieuwe ontwikkelingen.’

Waar word je door geïnspireerd? ‘Door organisaties die zaken net even anders aanpakken dan de gevestigde orde, slimme technieken toepassen en daardoor enorm snel kunnen groeien. Denk bijvoorbeeld aan Netflix, Airbnb en Operator.’

Wat weet bijna niemand over jou? ‘Dat ik samen met een vriend ook fanatiek speciaalbier brouw.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in