Overslaan en naar de inhoud gaan

AVM kiest Progress Communications voor PR- en sociale media-strategie Benelux

Het belangrijkste doel van de samenwerking is het verhogen van de naams- en productbekendheid.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

AVM, een aanbieder van snelle breedbandaansluiting en intelligente thuisnetwerken, heeft Progress Communications geselecteerd voor zijn pr- en social media-activiteiten in de Benelux. Doorslaggevend waren de inhoudelijke en proactieve aanpak, creatieve inslag en de bewezen expertise en ervaring binnen de consumentenelektronicamarkt en social media. De nieuwe account bedrijf past bij het B2C-klantportfolio van Progress Communications, waarin ook bedrijven als iRobot, Sonos, Casio, SquareTrade en Microsoft Devices zijn vertegenwoordigd.

related partner content for mobile comes here

Naamsbekendheid

Het belangrijkste doel van de samenwerking is het verhogen van de naams- en  productbekendheid en het uitdragen van de visie van AVM waarbij FRITZ! staat voor snel internet, thuisnetwerken en comfortabele telefonie. Met een team van Belgische en Nederlandse pr- en communicatie-experts zorgt Progress Communications voor passende AVM-content, de contacten met journalisten en bloggers, de organisatie en begeleiding van producttests en het  lokaal uitbouwen van de social media-kanalen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in