Overslaan en naar de inhoud gaan

C&A wint (Re-)Connect Retail Award

C&A is de winnaar van de (Re-)Connect Retail Award 2008. De moderetailer wist volgens de Nederlandse consument de aansluiting met haar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit het onderzoek Trends in Retail, dat jaarlijks wordt uitgevoerd door TNS Nipo in opdracht van Capgemini. C&A ontving de award gisteren op de zeventiende editie van What’s going on in Retailing?! en versloeg runners-up Jumbo en MediaMarkt.

related partner content for mobile comes here

Op basis van voortdurend consumentenonderzoek beoordeelt Trends in Retail de prestaties van Nederlandse retailers. In totaal zijn 135 formules, verdeeld over negen retailsectoren, in het onderzoek meegenomen. Het totale presteren van de retailers wordt gemeten op een brede set van imagoaspecten. C&A bleek de klant het beste te (her)vinden en te binden. ‘Mooi… van C&A’ blijkt niet enkel een marketingclaim, maar wordt door de consument herkend en vooral erkend. De consument waardeert de attractiviteit van het aanbod van C&A in toenemende mate.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in