
De 'verkoop' is een drie weken durende campagne waarbij het begrip 'bijdragen van lezers' een geheel nieuwe betekenis moet krijgen. De lezers van de Amsterdam Weekly kunnen zelf kiezen welk deel van de inhoud van de krant daadwerkelijk wordt gedrukt - op basis van hun eigen geldelijke bijdragen.
De krant heeft in de afgelopen maanden gesprekken gevoerd met uitgevers en investeerders, nadat de huidige buitenlandse aandeelhouders met pensioen waren gegaan en zich genoodzaakt zagen hun financiële steun te staken. Vandaar deze actie.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBDe lezers van de cultuurkrant kunnen online stukjes van de inhoud kopen via www.amsterdamweekly.nl/forsale, of ze kunnen contant betalen op het kantoor van de krant bij het Centraal Station in Amsterdam. De door de lezer gesponsorde kranten verschijnen drie weken achtereen in de krant. De serie wordt afgesloten met een nummer met de ingezonden artikelen van lezers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee