Overslaan en naar de inhoud gaan

Ahold merken naar Mec

Vanaf 1 januari 2012 gaan Albert Heijn, Etos en Gall & Gall samenwerken met mediabureau Mec.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De motivatie die Ahold in een persbericht geeft om te kiezen voor Mec, is dat Albert Heijn, Etos en Gall & Gall een groeistrategie hebben en willen voorop lopen op mediagebied. Ahold: ‘Om die reden besloten de drie merken zich eerder dit jaar te heroriënteren en een pitch uit te schrijven. Mec kwam als beste uit de bus.’ Het bureau heeft volgens Ahold een ‘vooruitstrevende en volledig geïntegreerde media-aanpak’ en maakt gebruik van geavanceerde systemen om de diverse uitingen in media voor Albert Heijn, Etos en Gall & Gall optimaal te combineren.

related partner content for mobile comes here

Het contract met het huidige mediabureau Kobalt loopt op 1 januari 2012 af. Ahold zegt terug te kijken op een mooie samenwerking met Kobalt. Aan de keuze voor Mec ging een uitgebreide oriëntatie vooraf.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in