Nieuwe Hi-app: #NeverNooitUit


Red Urban maakte voor mobiele provider Hi een nieuwe Facebook-activatie. Deze moet, in navolging van de laatste televisiecommercial en het nieuwe thema 'Vrienden staan nooit uit', Hi Messaging promoten: supersnel internet en 'altjid in contact zijn met je vrienden'.
#NeverNooitUit is een app die de gebruiker moeten laten zien hoe snel en actief de Facebook-beleving kan zijn. Dit wordt uitgebeeld als een flipperkastbal, die zich een weg baant door verschillende ruimtes gevuld met eigen Facebookdata. Zo zie wie je top3 snelle vrienden zijn, wat je meest actieve dag was én met welke Facebookvriend je eigenlijk niet zoveel hebt. Uiteindelijk resulteert de film in een weergave van je top4 beste Facebookvrienden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHi's themabureau FHV BBDO en RedUrban werkten voor deze campagne samen. Jelle Kolleman, creative director bij Red Urban: 'We wilden - vooral in de executie - laten zien dat Hi staat voor 'Always On' en zijn waar de doelgroep is. Natuurlijk door nog steeds beproefde virale technieken te gebruiken, maar nu ook door de televsiecommercial en activatie te verweven en qua niveau gelijk te trekken.'
Hi #NeverNooitUit is de tweede grote campagne van Hi op Facebook, na Facebook Facts. Deze actie zorgde voor meer dan 80.000 fans en maakte van Hi het grootste Nederlandse merk op Facebook, aldus de makers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid