Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Hi-app: #NeverNooitUit

Red Urban maakte voor mobiele provider Hi een nieuwe Facebook-activatie. Deze moet, in navolging van de laatste televisiecommercial en het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

maakte voor mobiele provider een nieuwe Facebook-activatie. Deze moet, in navolging van de laatste televisiecommercial en het nieuwe thema 'Vrienden staan nooit uit', Hi Messaging promoten: supersnel internet en 'altjid in contact zijn met je vrienden'.

related partner content for mobile comes here

is een app die de gebruiker moeten laten zien hoe snel en actief de Facebook-beleving kan zijn. Dit wordt uitgebeeld als een flipperkastbal, die zich een weg baant door verschillende ruimtes gevuld met eigen Facebookdata. Zo zie wie je top3 snelle vrienden zijn, wat je meest actieve dag was én met welke Facebookvriend je eigenlijk niet zoveel hebt. Uiteindelijk resulteert de film in een weergave van je top4 beste Facebookvrienden.

Hi's themabureau FHV BBDO en RedUrban werkten voor deze campagne samen. Jelle Kolleman, creative director bij Red Urban: 'We wilden - vooral in de executie - laten zien dat Hi staat voor 'Always On' en zijn waar de doelgroep is. Natuurlijk door nog steeds beproefde virale technieken te gebruiken, maar nu ook door de televsiecommercial en activatie te verweven en qua niveau gelijk te trekken.'

Hi is de tweede grote campagne van Hi op Facebook, na . Deze actie zorgde voor meer dan 80.000 fans en maakte van Hi het grootste Nederlandse merk op Facebook, aldus de makers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in