RTL4 komt met eigen campagne: waar draait het eigenlijk om?
RTL4 vraagt zich in zijn nieuwe campagne af: waar draait het nu eigenlijk om? De bekende RTL-gezichten (Eva Jinek, Humberto Tan, Martijn Krabbé, John Williams) komen tot de conclusie dat hun zender draait om entertainment, gezelligheid, maar ook hulp bieden en het gesprek van de dag. Dit alles komt samen in RTL4, zo luidt de boodschap.
Door deze vraag te stellen grijpt RTL4, de eerste commerciële zender van Nederland in 1989, naar eigen zeggen terug naar zijn fundament. 'Tot op de dag vandaag stelt RTL de behoefte van de kijker centraal én brengt het al deze behoeftes samen.'
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuLees ook: RTL Nieuws lanceert 'Feiten mag je voelen'-campagne
De campagne genaamd Samen bij RTL4 is bij RTL inhouse ontwikkeld. De campagne wordt uitgerold in twee tv-commercials en is uiteraard te zien in de reclameblokken van RTL4 zelf. Ook wordt-ie online doorvertaald en in out of home.
Bekijk 'm hieronder:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid