Overslaan en naar de inhoud gaan

Kijk mee naar Ster Focus 2023 met Victor Mids

Welke ontwikkelingen spelen er in de media en wat zijn de kansen voor jouw merk rondom reclame bij de publieke omroep in 2023?
Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

De magie van aandacht
Ster Focus 2023
De magie van aandacht
Ster Focus 2023

Tijdens Ster Focus op donderdag 15 september duikt Victor Mids samen met de NPO en Ster in de wereld van media en aandacht. Waar moet je de aandacht op leggen in 2023? Welke (nieuwe) NPO-programma’s worden echte aandachttrekkers? En welke waardevolle tips zijn er om commercials in het oog te laten springen? 

De magie van aandacht

Het thema van Ster Focus is dit jaar 'de magie van aandacht'. De wereld van media zit immers vol met magie en met name het grijpen van aandacht met je commercial is een kunst op zich. Op donderdag 15 september van 12.00 tot 12.45 uur brengt NPO-presentator en illusionist Victor Mids de impact van aandacht tot leven. Weet hij jouw aandacht bijvoorbeeld te sturen? 

Wat kan je verwachten?

Vanaf het Media Park bespreken Ster-directeur Frank Volmer en salesmanagers Sabrina Pieters en Pim van Midde de ontwikkelingen in de media- en advertentiewereld. Ook blikken zij vooruit op het nieuwe aanbod van Ster in 2023.  

NPO-voorzitter Frederieke Leeflang schuift aan om de visie van de NPO te delen en NPO-directeuren video Frans Klein en audio Jurre Bosman vertellen meer over de kansen in de NPO-programmering.

Nieuw toonaangevend neuro-onderzoek over aandacht

En dat is niet alles: research consultant van Ster, Sheng Song, deelt nieuwe waardevolle en praktische tips voor meer aandacht op basis van recent uitgevoerd neuro-onderzoek in opdracht van Ster. Hoe kun je bijvoorbeeld via je campagneplanning of -creatie de kans op aandacht voor je commercial vergroten?

Kijk je mee?

Kortom, dit wil je niet missen. Ben jij ondernemer of marketeers die reclame inzet op radio, tv of online of dit overweegt én ben je benieuwd naar jouw kansen in 2023? Meld je dan hier aan en kijk mee op donderdag 15 september.  

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in