Profiteer van het enorme bereik dat een WK Voetbal biedt
Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?


Profiteer van het enorme bereik dat een WK Voetbal biedt
Vanaf 14 juni strijden 32 landen om de felbegeerde trofee.
Ondanks dat Nederland (we beginnen er zowaar aan te wennen) niet meedoet, zijn er zat wedstrijden waarvan wij gaan genieten. Wie herinnert zich niet de triomf van Guus Hiddink op het WK van 2002, waarbij hij vriend en vijand wist te verrassen met Zuid-Korea? Of de grootste verrassing van 2016: het IJslandse elftal dat zich tot de kwartfinale wist te spelen door onder andere Engeland uit te schakelen. En vergeet de cultheld niet die geen minuut speelde voor de Noord-Ieren: Will Grigg.
Maar het mooist blijft toch de diversiteit aan teams, spelers en wedstrijden. De spanning die wij bij Oranje ook altijd ervaren zit er bij elk ander land ook op. Elke wedstrijd voelt aan als een finale en elke speler voelt de druk van een volledige natie achter zich. Kortom: een mooi voetbalfeest met ontzettend veel topspelers!
Enorm bereik
Nederlanders houden ook van voetbalevenementen zonder Oranje. Met gemiddeld bijna 2 miljoen kijkers per wedstrijd is en blijft het WK Voetbal een enorm evenement.
Met een recordaantal aan wedstrijden zullen gegarandeerd weer nieuwe tv-records gebroken worden, van het land van de Rode Duivels tot aan de stranden van Rio.
Ook in Nederland verwachten we een gunstig effect op de verkoop van tv-reclames. Deels door de impact van zo’n groot (kijkers)evenement, maar ook door ons nieuwe commercieel beleid. Dit biedt zowel voor bestaande als voor nieuwe adverteerders kansen. Ter illustratie van onze scherpe prijzen: voor 217 euro bereik je al 160.000 Nederlanders!
Online video - ‘stand alone’, of ‘on top of tv’
Dat de populariteit van ‘het tweede scherm’ groeit, is uiteraard bekend. Tweets, streams en posts vliegen je om de oren. Denk dus ook aan de inzet van online video on top of of in plaats van je tv- campagne. Want ook hier bieden we een groot bereik, een mooi umfeld en een goede klik.
Kijk, luister of tweet je mee? Wij wel! Kijk voor meer informatie op https://www.ster.nl/wk.
Twan de Haan en Tony Rebergen
Accountmanagers Ster
Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid