Overslaan en naar de inhoud gaan

Help jij de volgende adverteerder aan de Ster Gouden Loeki?

Vorig week heeft het Nederlands publiek Appie Christmas!
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De volgende ochtend pakte ik op kantoor alle voorgaande winnaars van de Ster Gouden Loeki erbij om het antwoord te vinden. De laatste drie winnaars zijn retailers en die hebben altijd een forse mediadruk. Het zal dus wel vooral om hoog en intens bereik gaan. Of toch niet? Want opeens doemt de winnaar van 2008 op, Thuiszorg van de SP. Volgens mij is die maar één keer uitgezonden, dus bereik is blijkbaar niet allesbepalend. 

Ik ga nog verder terug in de tijd en het valt me op dat langjarige concepten als die van Centraal Beheer (Even Apeldoorn bellen) en Calvé Pindakaas (Wie is er niet groot mee geworden?) meerdere keren de Ster Gouden Loeki hebben gewonnen. Campagneherkenning moet dus ook een belangrijke rol spelen om impact op het publiek te hebben.

Dit zijn precies de vragen die we willen beantwoorden voor onze klanten. Niet voor niets horen we geregeld dat de briefing van een adverteerder aan haar bureau luidt: “We willen een commercial waarmee we de Ster Gouden Loeki winnen”. 

De impact van campagnes versterken
Ster kan daarbij helpen en antwoord geven op de vragen: Hoe kunnen we het effectief bereik verhogen, de creatie optimaliseren en de reclameherkenning vergroten? Kortom, hoe versterken we de impact van de campagnes van onze klanten? Met behulp van geavanceerde tools, uitgebreid panelonderzoek en de expertise van onze specialisten helpen we adverteerders en mediabureaus hiermee. Dat deden we altijd al, maar dat gaan we dit jaar flink intensiveren.

Met onze vaste GRP-prijzen van € 470,- op televisie en € 100,- op radio - die voor iedereen toegankelijk zijn - zijn contractonderhandelingen in 2018 niet meer noodzakelijk. Hiermee besparen we adverteerders, mediabureaus en onszelf veel tijd. Tijd die we nu kunnen benutten om de kwaliteit en effectiviteit van campagnes te verhogen. Meer inhoudelijke gesprekken, meer (media)strategisch advies, meer commercialtests via Ster AdMeasure, verdiepende bereiksanalyses en onderzoeken die geen open deuren intrappen, maar ogen openen.

Pffff, dat klinkt allemaal pretentieus” hoor ik je denken; gaat Ster ook de daad bij het woord voegen? Dat gaan we zeker doen! De afgelopen tijd hebben we extra onderzoekstools aangeschaft, ons panelonderzoek uitgebreid en een klantportal ontwikkeld. En daarmee zijn we er nog niet. We werken aan een aantal innovatieve projecten waar we op basis van data en machine learning de snelheid en kwaliteit van onze services verhogen. 

Help jij de volgende adverteerder aan de Ster Gouden Loeki?
Maar bovenal willen we investeren in mensen. We breiden ons team research & development graag uit met een expert die zelf als consultant klanten adviseert over de impact van hun campagnes en met een expert die als analist accountmanagers helpt aan verdiepende analyses. Daarnaast zoeken we een ervaren teammanager die de ambities van research & development verder vormgeeft.

Kijk voor deze mooie vacatures op http://werkenbij.ster.nl en wie weet sta jij volgend jaar naast de winnaar van de Ster Gouden Loeki 2018 die zijn bureaus, collega’s, partner, kinderen én jou noemt zonder wie dit succes niet mogelijk was geweest!

Roel van Santen
manager marketing
 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in