Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de winnaars van de Ster Gouden Loeki 2022, derde kwartaal

Er zijn weer tien commercials door het publiekspanel gekozen als populairste. Alfred International is tweemaal kanshebber.
gouden loeki
Ster maakt Gouden Loeki Q3 bekend
© Ster
gouden loeki
Ster maakt Gouden Loeki Q3 bekend
© Ster

De Ster Gouden Loeki maakt de tien winnaars van het derde kwartaal bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien, beoordeeld en uiteindelijk gekozen. Alfred International leidt het bureauklassement met twee benoemingen, voor Texels en Jumbo. Meer info over de Gouden Loeki en de procedure hier.

related partner content for mobile comes here

Bekijk hieronder alle Q3-kanshebbers op een rijtje.

Bol.com en Dept met De winkel van laptoppers

Centraal Beheer Achmea en DDB Unlimited met Container

Dierenbescherming en Here met Chip de Kat

Fiat en Leo Burnett met New 500

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Hello TV met Inbreker

Jumbo en Alfred International met Altijd lage prijs

KPN en Dentsu Creative Amsterdam met Blijf gaan met KPN Unlimited

McDonald's en TBWA\Neboko met Vakantieliefde

Samen dementievriendelijk en Open Now met Samen dementievriendelijk

Texels en Alfred International met Op z'n Texels

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in