Campagne van de dag: warme nootjes van de Duyvis

Pepsico introduceert Duyvis Heat & Eat. Kingsday schakelde de brandweer in.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met een nieuwe TV commercial introduceert Duyvis deze week op grootse wijze Duyvis Heat & Eat, warme knapperige nootjes die je zelf bereidt in de magnetron.

Ter introductie van deze echte innovatie zien we hoe de in rode pakken gehulde Duyvis mannen een brandweerkazerne bezoeken. Kingsday, het bureau dat tekende voor de commercial: &;Hier maken ze van een saaie bijeenkomst een vrolijke fuif. Natuurlijk met de nieuwe warme nootjes.&; Het is de tweede commercial in de hernieuwde merkpositionering: het nootjesmerk herstelde &;de fuif&; weer in ere.
 

Credits
Bureau KINGSDAY
Productie First on Mars
Regie Herman Poppelaars
Klant Willemijn Dooijes, Margreet Rijkaart (Duyvis, PepsiCo Nederland)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie