Overslaan en naar de inhoud gaan

War Child kiest Being There als vast bureau

De organisatie werkte sinds 2015 meer met freelance creatieven en bureaus en zoekt nu weer 'vastigheid'.
Miniatuurvoorbeeld
© Warchild
Miniatuurvoorbeeld
© Warchild

Being There is sinds kort het nieuwe communicatiebureau voor War Child Nederland, dat sinds 2015 geen vast bureau meer had. Mathilde Hoekstra, manager Communications & Design bij War Child, zegt dat er sindsdien veel met freelance creatieven en bureaus is gewerkt. 'Dat zal War Child nog steeds blijven doen, maar er is wel de behoefte aan één vast bureau.'

related partner content for mobile comes here

Een vaste samenwerking is volgens Hoekstra goed voor het merk, omdat er meer vanuit één stijl en thematiek wordt gewerkt. 'We werkten al eerder met Being There. Ze begrijpen het merk en er is een klik. Bovendien maken ze goed werk en hebben ze alle expertise in huis.'

Urban violence

Recent ontwikkelde Being There ‘Urban Heroes’ in het stadscentrum van Almere: een obstacle run die het midden hield tussen een street art-expositie en een fondsenwervend evenement. Het doel van de campagne was interesse op te wekken voor een nieuw aandachtsgebied van War Child: urban violence.

Dat is geweld in grote steden wereldwijd, voornamelijk veroorzaakt door drugs- en bendegeweld. Kinderen zijn er in toenemende mate het slachtoffer van.

Tijdens de eerste editie (zondag 13 mei) liepen ruim 550 deelnemers mee om aandacht te vragen voor de problematiek. Ook op andere projecten werd er al samengewerkt en na Urban Heroes is besloten om de samenwerking met Being There als vast bureau voort te zetten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in