Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral van de week: Take a fantastic voyage with Photoshop

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.
Take a fantastic voyage with Photoshop
Take a fantastic voyage with Photoshop
Take a fantastic voyage with Photoshop
Take a fantastic voyage with Photoshop

Altijd al in een alternatieve realiteit willen leven? Adobe heeft een nieuwe campagne geplaatst voor Photoshop, waarin je wordt meegenomen op een ‘fantastic voyage’. In deze video wordt er een vrouw gevolgd die in een doodnormale metro zit. Dankzij de magie van haar fantasie en de hulp van Photoshop, wordt deze rit omgetoverd tot een magische rit vol creativiteit. 

related partner content for mobile comes here

Wat opvallend is aan deze video, is dat het laat zien dat je ook viral kunt gaan met een business-to-business campagne. Daarnaast richt de campagne zich indirect ook op de pandemie. Vele bedrijven uit de creatieve sector hebben het zwaar en moeten nog steeds vindingrijk nadenken om hier positief uit te komen. Op dit moment speelt  het een extra grote rol om deze houding vast te houden en hier heeft Adobe op ingespeeld. Zo zei AJ Joseph, chief creative director bij Adobe het volgende: “It’s never been more important than right now to see things in new perspective, play with reality, and ignite your creativity,” 

Benieuwd naar hoe deze clip gemaakt is? Check hier de breakdown van Fantastic Voyage! 
 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Take a fantastic voyage with Photoshop

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in