Overslaan en naar de inhoud gaan

Perry Sport kiest voor Merkle

De sportwinkelketen wil de positie als omnichannel sportretailer verstevigen.
Perry Sport kiest voor Merkle 
Perry Sport kiest voor Merkle 
Perry Sport kiest voor Merkle 
Perry Sport kiest voor Merkle 

Sportwinkelketen Perry Sport kiest voor Merkle na pitchtraject. Begin 2020 is Perry al gestart met het implementeren van een nieuwe merkpositionering in de winkels en webshop. Samen met Merkle wil Perry de nieuwe positionering en het merkverhaal digitaal verder uitrollen en overbrengen op de doelgroep. De partijen geven aan dat de samenwerking start met een brandcampagne.

related partner content for mobile comes here

Middelen en mediamix

Bote Galema, sales & marketing director van Perry geeft aan: ‘Met Merkle kiezen we voor een partner die ons helpt om onze online branding en omnichannel performance te vergroten. Merkle adviseert ons bij het kiezen van de juiste middelen en mediamix voor onze diverse marketingcampagnes, waarbij we direct de link maken naar onze webshop en 36 fysieke winkels.’  

Omnichannel strategie

Willem-Jan van Amerongen, digital strategy consultant bij Merkle Nederland: ‘We starten onze samenwerking met een branding campagne om het nieuwe merkverhaal over te brengen. Tegelijkertijd gaan we aan de slag met het verbeteren van de always-on performance en de omnichannel strategie. Met datagedreven digitale campagnes gaan we zowel de webshop als de fysieke winkels laten floreren en kunnen we door het koppelen van offline- en online databronnen het koopgedrag van consumenten nog beter begrijpen en voorspellen.’ 

Lees ook: Merkle en Dentsu Aegis Network Nederland samen op een locatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in