Unilever-merk Lifebuoy kiest voor DDB Unlimited
Hygiëne-zeepmerk Lifebuoy brengt zijn strategie- en campagneontwikkeling onder bij DDB Unlimited.

Hygiëne-brand
© Lifebuoy

Hygiëne-brand
© Lifebuoy
Lifebuoy, het hygiëne-zeepmerk van Unilever brengt zijn strategie- en campagneontwikkeling onder bij DDB Unlimited. Het merk, verkrijgbaar in 60 landen, is in Nederland nog vrij onbekend. Dé merkattributie van Lifebuoy is hygiëne. Het merk zegt het hygiënegedrag van een miljard consumenten in Azië, Afrika en Zuid-Amerika te willen verbeteren, en zo 600 duizend kinderdoden te voorkomen. Dat doet Lifebuoy door te werken met grote teams vrijwilligers om ouders en kinderen te trainen in het wassen van hun handen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid