Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever-merk Lifebuoy kiest voor DDB Unlimited

Hygiëne-zeepmerk Lifebuoy brengt zijn strategie- en campagneontwikkeling onder bij DDB Unlimited.
Hygiëne-brand
Hygiëne-brand
© Lifebuoy
Hygiëne-brand
Hygiëne-brand
© Lifebuoy

Lifebuoy, het hygiëne-zeepmerk van Unilever brengt zijn strategie- en campagneontwikkeling onder bij DDB Unlimited. Het merk, verkrijgbaar in 60 landen, is in Nederland nog vrij onbekend. Dé merkattributie van Lifebuoy is hygiëne. Het merk zegt het hygiënegedrag van een miljard consumenten in Azië, Afrika en Zuid-Amerika te willen verbeteren, en zo 600 duizend kinderdoden te voorkomen. Dat doet Lifebuoy door te werken met grote teams vrijwilligers om ouders en kinderen te trainen in het wassen van hun handen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in