Unilever-merk Lifebuoy kiest voor DDB Unlimited
Hygiëne-zeepmerk Lifebuoy brengt zijn strategie- en campagneontwikkeling onder bij DDB Unlimited.
Lifebuoy, het hygiëne-zeepmerk van Unilever brengt zijn strategie- en campagneontwikkeling onder bij DDB Unlimited. Het merk, verkrijgbaar in 60 landen, is in Nederland nog vrij onbekend. Dé merkattributie van Lifebuoy is hygiëne. Het merk zegt het hygiënegedrag van een miljard consumenten in Azië, Afrika en Zuid-Amerika te willen verbeteren, en zo 600 duizend kinderdoden te voorkomen. Dat doet Lifebuoy door te werken met grote teams vrijwilligers om ouders en kinderen te trainen in het wassen van hun handen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid