Overslaan en naar de inhoud gaan

Fairphone kiest voor YouTube bureau 5PM

Studio Catwise gaat data-gedreven content creëren voor de duurzame smartphonefabrikant
Fairphone kiest voor YouTube bureau 5PM
Fairphone kiest voor YouTube bureau 5PM
Fairphone kiest voor YouTube bureau 5PM
Fairphone kiest voor YouTube bureau 5PM

Fairphone kiest voor YouTube Strategy & Services bureau 5PM. Het Amsterdamse bureau gaat de Youtube-strategie verzorgen voor de smartphonefabrikant en daarnaast het het bestaande YouTube-kanaal optimaliseren. Fairphone wil met de samenwerking de vindbaarheid en groei in organisch bereik in heel Europa verbeteren. Verder maakte het duurzame elektronicabedrijf bekend dat Studio Catwise, onderdeel van 5PM, data-gedreven content gaat ontwikkelen, waaronder Engelstalige 'help'-content voor de klanten van de smartphonefabrikant

related partner content for mobile comes here
Fairphone kiest voor YouTube bureau 5PM
Fairphone kiest voor YouTube bureau 5PM

'Makkelijke manier antwoorden vinden'

Ewa Skotnick, head of Brand Fairphone over de doelstelling van de samenwerking: ‘We hebben met Fairphone in heel Europa al veel contentcreatie activiteiten ondernomen. Maar de next step is nu toch wel video en dan vooral YouTube. Die stap willen we meteen goed maken, en dat doen we in samenwerking met 5PM en Studio Catwise. Samen willen we ervoor zorgen dat onze klanten in heel Europa op een makkelijke manier antwoorden kunnen vinden op hun vragen rondom onze telefoon en de duurzame aspecten hiervan.’

'Potentie in de 'help'-laag'

Jelmer Wind, co-founder 5PM voegt daaraan toe: ‘We zijn inmiddels gestart met de YouTube-strategie voor Fairphone en hieruit kwam naar voren dat er veel potentie ligt op de help-laag voor klanten. Daarop zijn we voort gaan bouwen en voeren nu een data-gedreven analyse uit rondom de vragen van huidige en potentiële klanten van Fairphone. Aansluitend produceert Studio Catwise de Engelstalige help-content en kunnen de klanten van Fairphone.’ 

Lees ook: Frank de Wit (Studio Catwise): ‘Creativiteit moet in dienst van het algoritme staan’ 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in