Overslaan en naar de inhoud gaan

NS kiest Yune als social media-partner

De NS wil een 'breed mobiliteitsbedrijf dat Nederland voor iedereen bereikbaar houdt' zijn. Yune neemt het stokje van Johnny Wonder over.
NS kiest Yune als social media-partner
NS kiest Yune als social media-partner

De Nederlandse Spoorwegen brengt zijn social media-activiteiten onder bij Yune, dat verantwoordelijk wordt voor social strategie, content en campagnedoorvertaling richting reizigers nationaal en internationaal, aldus de NS. Het contentmarketingbureau volgt hiermee concullega Johnny Wonder op. TBWA\Neboko blijft het vaste reclamebureau van de NS.

related partner content for mobile comes here

Ivo Steffens, directeur commercie bij NS, zegt: 'We zijn hard bezig ons te ontwikkelen tot een breed mobiliteitsbedrijf dat Nederland voor iedereen bereikbaar houdt. We willen onze reizigers gemakkelijke, flexibele en comfortabele deur-tot-deur reizen bieden, waarbij we steeds meer datagedreven werken en keuzes onderbouwen aan de hand van onderzoek. Door de samenwerking met Yune verwachten we hier verder stappen in te maken.'

Iconisch merk

Thijs Jaski, managing partner van Yune, vult aan: 'Vorig jaar zomer zijn we live gegaan met onze herpositionering, waarmee we consumentengedrag en -data een sturende rol laten zijn in hoe we merken bedienen. We zijn dan ook zeer verheugd dat we een iconisch merk als NS hebben overtuigd van ons gedachtengoed. Flexibele mobiliteit is meer dan ooit relevant.'

De partijen laten weten dat de samenwerking de komende tijd 'verder wordt vormgegeven', waarbij gedacht kan worden aan de uitrol van de nieuwe strategie en content-uitingen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in