Overslaan en naar de inhoud gaan

Paul Schukkert nieuwe CCO van Maxlead

Het ‘willen winnen’ van Schukkert past goed bij het bureau in Oegstgeest, stelt ceo Willem-Albert Bol.
Paul Schukkert nieuwe CCO van Maxlead
Paul Schukkert nieuwe CCO van Maxlead

Paul Schukkert start vandaag als de nieuwe chief commercial officer van Maxlead. In deze rol krijgt hij de commerciële eindverantwoordelijkheid over het zogenoemd performance marketingbureau in Oegstgeest. In zijn nieuwe rol gaat hij nauw samenwerken met Rein Vogel, chief commercial officer van Abovo Media. Beide bureaus vallen onder de Abovo Maxlead Group. Ook treedt Schukkert toe tot het managementteam van de bureaus.

related partner content for mobile comes here

Schukkert komt van bureau Springbok, waar hij commercieel directeur was. Ook werkte hij in het verleden in soortgelijke functies voor onder meer Adeptiv, Searchresult en Yahoo. Hij spreekt over Abovo Maxlead als een 'sterk ondernemende en ambitieuze club'. 'Ik ga daar mijn kennis en ervaring op het gebied van commercie en digital marketing aan toevoegen. De wereld van media en performance marketing hebben elkaar veel te bieden, bij Abovo Maxlead komen ze logisch samen. Ik zie ernaar uit om voor dit onafhankelijke en eigenzinnige bureau aan de slag te gaan.'

Willen winnen

Willem-Albert Bol, ceo van Abovo Maxlead, vult aan: 'Vanzelfsprekend ben ik blij met de komst van Paul. We hebben hiervoor serieus de tijd genomen en met diverse topkandidaten gesproken. Paul's passie voor klanten en ondernemen vielen ons in positieve zin op. Het willen winnen past ook goed bij ons bureau. Ik verwacht dat Paul een frisse blik aan Maxlead gaat toevoegen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in