Overslaan en naar de inhoud gaan

NS kiest voor TBWA\Neboko

Het prijswinnende bureau volgt N=5 op en gaat de externe campagnes verzorgen voor het Nederlandse spoorwegbedrijf.
Partner
TBWA

We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Consistently ranked among the top 10 agencies at SAN, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Rik Ledder (TBWA\NEBOKO) en Ivo Steffens (NS)
Rik Ledder (TBWA\NEBOKO) en Ivo Steffens (NS)
Rik Ledder (TBWA\NEBOKO) en Ivo Steffens (NS)
Rik Ledder (TBWA\NEBOKO) en Ivo Steffens (NS)

De NS heeft na een intensief aanbestedingsproces haar reclamediensten gegund aan TBWA\Neboko. 

Het Nederlandse spoorwegbedrijf maakt bekend dat het de afgelopen maanden heeft gezocht naar de meest geschikte partner om N=5 op te volgen, dat vijf jaar lang het vaste bureau was. Van TBWA\Neboko wordt nu verwacht dat het met een agile manier van werken en een intensieve samenwerking, alle externe campagnes gaat verzorgen. 

'Samen invulling geven aan het merk NS'

Ivo Steffens, directeur Commercie-IT NS over de nieuwe uitdaging van het merk NS: ‘We hebben sinds 2015 samen met N=5 enorme stappen gezet met ons merk. Nu staan we voor een nieuwe uitdaging. We willen de Nederlandse Spoorwegen ontwikkelen tot een breed mobiliteitsbedrijf dat Nederland voor iedereen bereikbaar houdt. Van het grootste belang is dat we een gemakkelijke, flexibele en comfortabele deur-tot-deur reis bieden voor onze reizigers. We hebben er alle vertrouwen in dat we hier samen met TBWA\Neboko op een creatieve manier invulling aan kunnen geven voor ons merk.’

Rik Ledder, ceo TBWA\Neboko voegt daaraan toe: ‘Mobiliteit speelt een essentiële rol in onze maatschappij, waarbij het dagelijks leven steeds dynamischer wordt. Zeker in deze tijden vraagt dat om een creatieve en inspirerende campagne-aanpak. We kunnen niet wachten om samen met NS te bouwen aan een mooie toekomst.’

'Rake doorvertaling merkpositionering'

Steffens: ‘In de laatste fase van de bureaupitch presenteerden drie bureaus zich aan NS met als uiteindelijke winnaar TBWA\Neboko. Alle drie de bureaus hebben kwalitatief zeer sterke concepten gepresenteerd. Uiteindelijk hebben we gekozen voor TBWA\Neboko vanwege de rake doorvertaling van onze merkpositionering.’

De organisaties maken bekend dat de komende tijd de samenwerking tussen NS en TBWA\Neboko verder wordt vormgegeven waarna de nieuwe koers gezamenlijk afgestemd en ingevuld wordt.

Door: Pascal Engbers
 

TBWA\NEBOKO is ook te volgen via: LinkedInInstagramFacebook en Twitter

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
TBWA

We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Consistently ranked among the top 10 agencies at SAN, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in