Overslaan en naar de inhoud gaan

De Vegetarische Slager kiest voor TBWA\NEBOKO als global agency

'Het internationale TBWA\-netwerk sluit goed aan bij onze internationale ambities'
Partner
TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Jaap Korteweg, founding father en gezicht van De Vegetarische Slager
Jaap Korteweg, founding father en gezicht van De Vegetarische Slager
Jaap Korteweg, founding father en gezicht van De Vegetarische Slager
Jaap Korteweg, founding father en gezicht van De Vegetarische Slager

De Vegetarische Slager gaat na een oriënterende fase samenwerken met creatief bureau TBWA\NEBOKO. Het creatieve bureau meldt dat De Vegetarische Slager, onderdeel van Unilever, inmiddels een succesvolle internationale roll-out is gestart met behulp van het global netwerk van TBWA\NEBOKO.  

Het ideaal van De Vegetarische Slager is om vleesliefhebbers te laten beleven dat ze helemaal niets hoeven te missen als ze een paar dagen geen dierlijk vlees eten. Na het aanhoudende succes in Nederland en een succesvolle lancering in Duitsland, is het volgens de Vegetarische Slager nu tijd om de grootste ‘slager’ ter wereld te worden.

Internationale ambities

Karlijn Ris, marketing director bij De Vegetarische Slager vertelt over de ambitie van het bedrijf en de keuze voor TBWA\NEBOKO: ‘Na een oriënterende fase hebben we besloten om voor TBWA\NEBOKO te kiezen als global agency. Voor andere Unilever-merken werken we al langere tijd succesvol met hen samen en de kwaliteit van het internationale TBWA\ netwerk sluit goed aan bij onze internationale ambities. Daarom zijn we zeer vereerd dat TBWA ons creatief gaat bijstaan in de grootse voedselrevolutie aller tijden.’

Rik Ledder, ceo TBWA\NEBOKO voegt daar nog aan toe: ‘De Vegetarische Slager noemt zichzelf rebels en onze disruptieve manier van denken maakt dat we goed bij elkaar passen. We vinden het een prachtige kans om voor dit mooie merk te mogen werken en samen alle vleesliefhebbers ter wereld enthousiast te maken voor het nieuwe vlees waar geen dier aan te pas komt.’

 

Door: Pascal Engbers

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in