Overslaan en naar de inhoud gaan

Laura Snapper aan de slag als operational director bij PR-bureau Glasnost

Ze krijgt een belangrijke rol in de uitrol van de bureaustrategie en het in goede banen leiden van de groei van het bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Laura Snapper
Miniatuurvoorbeeld
Laura Snapper

Creatief PR Bureau Glasnost heeft sinds deze maand een operational director: Laura Snapper (1982). Eerder werkte Snapper bij internationaal reclamebureau Ogilvy en ze deed daarvoor ervaring op bij The Gardeners, NewsLab en FHV BBDO.

related partner content for mobile comes here

Als operational director ontfermt ze zich over de dagelijkse processen en het management van verschillende projecten, klanten en het Glasnost-team. Daarnaast krijgt Snapper een belangrijke rol in de uitrol van de bureaustrategie en het in goede banen leiden van de groei van het bureau.

Vastbijten

Met het groeiende klantportfolio en het inmiddels 22 collega’s tellende team is de toevoeging van Snapper van essentieel belang om de kwaliteit en resultaat van het bureau te waarborgen, aldus Glasnost. Naast het leiden en optimaliseren van de (interne) processen zal ze ook projecten leiden en zich vastbijten in de hr-strategie en finance van het bureau.

Wouter Glaser, oprichter van Glasnost: 'We groeien snel als bureau, maar we doen dat gecontroleerd. Met Laura als operational director kunnen we de kwaliteit blijven waarborgen die onze klanten van ons gewend zijn.' Glasnost verhuist volgend jaar januari naar de Schinkelhaven, waar het een nieuw ontwikkeld pand aan de Valschermkade betrekt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in