Overslaan en naar de inhoud gaan

Stem mee voor de Adformatie Person of the Year van 2018

De redactie van Adformatie roept dit jaar één vakgenoot uit tot Adformatie Person of the Year. Nomineer nu de changemaker van het jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Nieuw! De Adformatie Person of the Year 2018

Na vijf jaar en vijf keer de Adformatie100 splitsen we de lijst van Honderd Beste (Onmisbare) Mensen in het vak op in vier aparte lijsten. Voor elk Adformatie-vak – marketing, reclame/creatie, media, communicatie, hoe samenhangend ook – gaan we in 2019 een aparte rangorde opstellen van de movers, shakers, gangmakers, smaakmakers en golvenmakers in hun vakgebied. Zoals gebruikelijk mét toelichting waarom.

related partner content for mobile comes here

Meer recht

Deze nieuwe indeling doet zowel de mensen als het specifieke vakgebied meer recht menen wij. Die vier lijsten verschijnen verspreid over het jaar. Binnenkort lees je er meer over. Elk jaar kiezen we op basis van de vier rangordes de Adformatie Person of the Year. Die absolute Nummer 1 is wél vakoverstijgend.

De eerste Adformatie Person of the Year wordt bekend gemaakt tijdens hét branchenieuwjaarsevenement Koffiedik Kijken op 10 januari 2019 in Amsterdam.

Beproefde manier

En die eerste APOTY kiezen we op de beproefde wijze.

We benaderen 100 vooraanstaande mensen in het vak persoonlijk per e-mail en organiseren een online enquête onder Adformatie-lezers.

Stem hier op de vraag: welke vakgenoot is volgens jou Person of the Year over 2018? Oftewel de veruit beste in het vak? Kortom, wie maakte/maakt dit jaar echt het verschil in het Adformatievak?

Noem graag die persoon plus nog twee mensen die volgens jou in aanmerking zouden komen voor de Nummer 1-positie als die Nummer 1 er niet was.

Top 10

Naast de Nummer 1 maken we 10 januari 2019 ook de Top 10 bekend, om ook negen andere gezichts- en vakbepalers de eer te geven die hen toekomt.

Ter herinnering: vorig jaar was de Top 3 van de Adformatie100: David Snellenberg van Dawn, Marion Koopman van Greenhouse Group/GroupM & VEA en Yvette Belt-Beekman van KPN.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in