Overslaan en naar de inhoud gaan

Vincent Siegelaar volgt Linda Boks op als commercial director Hearst Netherlands

Siegelaar begint per 1 januari.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vincent Siegelaar (42) wordt per 1 januari 2019 verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten van Hearst Netherlands. Hij volgt Linda Boks op die slechts acht maanden leiding heeft gegeven aan het commerciële team, volgens Hearst op interim-basis. 

Siegelaar was ook nog maar kort - sinds april dit jaar - in dienst bij GroupM, waar hij head of digital trading was. Daarvoor werkte hij onder meer bij Sanoma in diverse commerciële functies. Hij is ook bestuurslid bij de Stichting Ideële Reclame (SIRE).

related partner content for mobile comes here

Linda Boks zegt over haar vertrek: 'Door mijn media- en managementervaring en de mooie wisselwerking met de Hearst-organisatie heb ik hen een stap verder kunnen brengen.'

Vincent Siegelaar gaat zich in de rol van commercieel directeur richten op het verder crossmediaal uitbouwen en digitaal laten groeien van de Hearst-merken.

Ceo Luc van Os: “Allereerst wil ik Linda heel erg bedanken voor het noeste werk dat zij de afgelopen maanden heeft gedaan tijdens de transitie van twee losstaande mediabedrijven naar één nieuw Nederlands Hearst. Daarnaast ben ik bijzonder blij dat Vincent ons vanaf begin januari komt versterken. Ik denk dat er voor een commercieel ervaren man als Vincent enorme kansen zijn om in deze tijd van steeds sneller voortschrijdende digitalisering met onze merken in de markt te zetten.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in