Overslaan en naar de inhoud gaan

Inspiratie, cases en tips over creatie in outdoor

Hoe creëer je impact met je creatie in outdoor? Dat was de vraag die maandag 3 december centraal stond tijdens de creatieve lunchsessie.
Partner
Clear Channel

Clear Channel Nederland is onderdeel van een van ’s werelds grootste buitenreclamebedrijven. Met ons netwerk van ruim 450 digitale schermen en 18.000 reclameobjecten zijn we zichtbaar in 300 gemeentes verspreid door heel Nederland. Je vindt ons op straat, maar ook in parkeergarages en op scholen. Als Platform for Brands helpen wij enerzijds onze adverteerders hun mediadoelstellingen te verwezenlijken. Anderzijds leveren we als Platform for Good  een positieve impact op de wereld om ons heen.

Miniatuurvoorbeeld
Lunchsessie Create
© Lunchsessie Create
Miniatuurvoorbeeld
Lunchsessie Create
© Lunchsessie Create

Hoe creëer je impact met je creatie in outdoor? Dat was de vraag die maandag 3 december centraal stond tijdens de creatieve lunchsessie van Clear Channel Nederland. Unilever stelde haar Theater in het markante pand in Rotterdam open om er samen met Marketeers van diverse brands een inspirerende sessie van te maken. Vijf sprekers deelden interessante cases en kwamen met goede tips op de proppen.

Inspirerende sprekers 
Harry Dekker (Media Director bij Unilever) liet met collega Birgit Blomberg (Media Manager bij Unilever) zien hoe belangrijk creatie is voor deze multinational. Als je het over een creatief brein hebt, kom je al snel uit bij Frank de Ruwe van het reclamebureau Natwerk. Tijdens de sessie inspireerde hij de zaal met zijn streetart en opmerkelijke en spraakmakende reclamecampagnes. Overgevlogen vanuit Clear Channel’s hoofdkantoor in Londen nam Louise Stubbings, Creative Director, de zaal mee in de laatste wereldwijde trends en ontwikkelingen op het gebied van outdoor. Hoe werkt reclame is ons brein? Daar vertelde Bart Massa van onderzoeksbureau Validators de zaal alles over. Met testjes in de zaal liet hij zien hoe je als mens veelal onbewust denkt. En Last but not least: Dennis Kuzee, Brand Director bij Radio 538, vertelde hoe je reuring creëert met je creatie, zoals 538 vaak doet met haar campgnes.

Benieuwd hoe het was? Bekijk de aftermovie!

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Clear Channel

Clear Channel Nederland is onderdeel van een van ’s werelds grootste buitenreclamebedrijven. Met ons netwerk van ruim 450 digitale schermen en 18.000 reclameobjecten zijn we zichtbaar in 300 gemeentes verspreid door heel Nederland. Je vindt ons op straat, maar ook in parkeergarages en op scholen. Als Platform for Brands helpen wij enerzijds onze adverteerders hun mediadoelstellingen te verwezenlijken. Anderzijds leveren we als Platform for Good  een positieve impact op de wereld om ons heen.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in