Overslaan en naar de inhoud gaan

Hill+Knowlton Nederland trekt Karl Emerick Hanuska aan

Ervaren financieel communicatieprofessional gaat bedrijven adviseren over complexe financiële en corporate vraagstukken.
Miniatuurvoorbeeld
Karl Emerick Hanuska
© Hill+Knowlton
Miniatuurvoorbeeld
Karl Emerick Hanuska
© Hill+Knowlton

Hill+Knowlton Strategies Nederland heeft de Karl Emerick Hanuska aangetrokken, een ervaren communicatiespecialist in financiële en corporate communicatie. Hij  zal bestuurders en bedrijven adviseren over uiteenlopende complexe financiële en corporate communicatievraagstukken.

related partner content for mobile comes here

Emerick Hanuska heeft een achtergrond in journalistiek en jarenlange ervaring opgedaan bij verschillende beursgenoteerde bedrijven in uiteenlopende communicatierollen. Hij begon zijn carrière begonnen als correspondent in Rusland, onder andere voor Reuters, waarna hij de overstap maakte naar Reuters in Amsterdam als financieel correspondent.

Ahold en Philips

Na zijn journalistieke loopbaan startte hij als Senior Communications Manager bij Ahold, waar hij strategische corporate-communicatieprogramma’s heeft ontwikkeld. Vervolgens had hij diverse communicatiefuncties bij NN Investment Partners en meest recent als Head of Press Office & Corporate Relations bij Philips Lighting.

Emerick Hanuska is geboren in de Verenigde Staten en spreekt vloeiend Engels, Russisch en Nederlands. Hij zal primair opereren binnen de groeiende Financial+M&A praktijk van Hill+Knowlton Strategies.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in