Overslaan en naar de inhoud gaan

Harman en Keune kiezen een nieuw bureau

Accountnieuws: GoSpooky en FEL Amsterdam hebben recent pitch gewonnen.
Keune
Keune

Harman kiest voor GoSpooky

Harman, het bedrijf achter Harman Kardon en JBL, kiest voor GoSpooky als socialmediapartner campagnes in EMEA. Het techbedrijf gaat samen met GoSpooky innovatieve socialmediacontent en campagnes produceren voor zowel in Nederland als daarbuiten.

related partner content for mobile comes here

Keune kiest voor FEL Amsterdam

Haarverzorgingsmerk Keune Haircosmetics heeft voor FEL Amsterdam gekozen voor het verder ontwikkelen van het merk, de focuspunten zijn digitalisering en merkbeleving. Ook zal het bureau verantwoordelijk worden voor POS-materiaal, winkeldesign en verpakkingen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in