Overslaan en naar de inhoud gaan

Chris Peters naar Cognito Media Amsterdam, neemt leiding over van Richard Neve

Peters’ eenmansbureau Crisp is door Cognito overgenomen.
crisp cognito
Chris Peters (l) en Richard Neve
crisp cognito
Chris Peters (l) en Richard Neve

Chris Peters is gestart als de nieuwe managing director van communicatiebureau Cognito Media Amsterdam. Hij neemt de leiding over van medeoprichter Richard Neve, die samen met Jan Jaap Omvlee het bureau in 2017 startte.

related partner content for mobile comes here

Het bureau is onderdeel van het internationale netwerk van Cognito Media, met kantoren in Londen, New York, Los Angeles, Düsseldorf, Hong Kong, Singapore en Sydney.

Met de aanstelling van Peters neemt Cognito ook diens Crisp PR & Communicatie over, het eenmansbureau dat hij in 2020 oprichtte. Er is geen overnamebedrag bekendgemaakt. Crisp (niet te verwarren met de online super) werkte voor klanten als Go Sharing en YourCampus, het lijkt erop dat deze door Cognito zijn 'meegenomen'. In een verder verleden werkte Peters bij pr-bureaus Glasnost en Grayling.

Peters krijgt bij Cognito Media Amsterdam de leiding over een team van vijftien mensen, met als doel het bureau te laten groeien als 'Europese hub' voor het internationale netwerk. Richard Neve zal in Amsterdam betrokken blijven als executive creative director, Jan Jaap Omvlee vervult de functie van strategy director en content lead.

Peters zegt dat het voelt alsof hij in 'de tien jaar oudere versie' van zijn eigen onderneming stapt. 'Er is met Richard en Jan Jaap een bijna angstaanjaagand goede klik op het gebied van visie en ambitie.'

Cognito Media heeft in zijn portfolio klanten in de finance- en techsector, zoals Easybroker, Achmea en Brinks.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in