Overslaan en naar de inhoud gaan

BrandBase trekt Lodewijk van der Peet aan

'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan'
BrandBase trekt Lodewijk van der Peet aan 
BrandBase trekt Lodewijk van der Peet aan 
© Kees Rijken
BrandBase trekt Lodewijk van der Peet aan 
BrandBase trekt Lodewijk van der Peet aan 
© Kees Rijken

Het internationaal opererende bureau BrandBase, met vestigingen in Amsterdam, Londen en Hong Kong trekt de ervaren Lodewijk van der Peet aan. Van der Peet geeft aan dat hij de titel business creative zal krijgen binnen het bureau. Volgens Van der Peet was het bureau zoek naar iemand met ervaring, energie en met een groot netwerk: ‘Dat heb ik allemaal wel, de omschrijving van de functie is nog een beetje onduidelijk maar ik mag mij overal mee bemoeien’, zo laat hij weten. Van der Peet was de laatste paar jaar werkzaam op interimbasis in diverse functies en gaat nu hetzelfde doen maar dan in vaste dienst.

related partner content for mobile comes here

Van der Peet is voorheen onder anderen managing director geweest bij Beyenmeyer en creative director bij Rademakkers.

Senioriteit en energie

Paul Alberts, CEO van BrandBase: ‘Lodewijk neemt een bak ervaring mee en heeft in zijn lange carrière vele functies gehad, van creatief directeur tot managing director, waarbij retail als een rode draad door zijn carrière liep. Zijn niet aflatende energie en zijn senioriteit gaan onze klanten helpen bij de realisatie van hun ambitieuze plannen.’

Lodewijk van der Peet: ‘Ik ervaar het als een cadeau dat ik weer iets nieuws mag doen. Ik voel me een beetje Pipi Langkous; ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan. Gelukkig merk ik nu al dat mijn kennis en ervaring goed van pas komen. Morgen begin ik en ik denk dat ik heel veel presentaties ga geven.’

Brandbase

BrandBase legt zich toe op het realiseren van herhaalaankopen door middel van premium promotional campaigns. Afgelopen jaar zijn een aantal campagnes geïmplementeerd in 21 landen waaronder Rusland, China, Chili en Ivoorkust. Volgens het bureau zijn deze campagnes zijn aantoonbaar effectiever dan het aanbieden van langlopende programma’s die loyaliteit stimuleren. De missie van BrandBase is om ‘the comeback company’ te zijn voor global brands. BrandBase werkt voor onder andere ABN AMRO, Shell, Nationale Postcode Loterij en Cordaid. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Peter Dresme

Je kan t! Succes en veel plezier!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in